Відгуки про ліцей

УФМЛ InsideOut

це YouTube-проєкт, метою якого показати фізмат так, як його бачать ліцеїсти. Ми попросили наших учнів і випускників записати відгук про УФМЛ у довільному стилі і пропонуємо їх до вашої уваги.

Герой першої серії – учень УФМЛ 9-В класу 2022/2023 навчального року Платон Рябокінь.

У цьому випуску своїми враженнями про ліцей ділиться випускник 2016 року Ніколаєнко Владислав. Детальше

Владислав – магістр спеціальності “Комп’ютерна інженерія” факультету радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Розпочав свою кар’єру після другого курсу університету з молодшого веб-аналітика компанії Cyren. У 2020 пройшов додаткове навчання з DevOps розробки для Unix і наразі обіймає посаду DevOps інженера в міжнародній компанії CyberVision, що спеціалізується на розробці та інтеграції програмного забезпечення і має 5 офісів в Сполучених штатах Америки, Великій Британії, Польші та Україні.

Як фізмат дозволяє дізнатись більше та краще розібратись із незрозумілими питаннями, розповість у третьому випуску учениця 9-В класу ліцею Марія Оржеховська.

Що таке фізмат? Мислення, соціалізація і тайм-менеджмент – про це та інше розповідає герой четвертого випуску УФМЛ_InsideOut – Дмитро Вакуленко, випускник 2012 року. Детальше

Дмитро – медичний психолог, нейропсихолог, спікер освітніх заходів у сфері дитячої психології, співзасновник психологічного центру «Початок», член Національної психологічної асоціації, організатор низки благодійних та соціальних проєктів.

“Наш фізмат – це маленька держава” – таку цікаву думку висловлює у п’ятому випуску десятикласниця Марина Любімова. І вона, як активна учасниця олімпіад та дослідницьких проєктів, точно знає, про що говорить.

Фізмат – справа сімейна!
У шостому випуску випускник ліцею Олександр Любімов, золотий медаліст, брат героїні попередньої серії, розповідає про свої чудові враження від фізматівського життя-буття.

“Яким хочеш стати, з такими й спілкуйся”

Сьомий епізод  – про те, чому, на думку одинадцятикласника Михайла Панасюка, фізмат є особливим середовищем для становлення особистості.

Яким є один із головних недоліків УФМЛ?
Відповідь на це питання шукайте у восьмій серії, у якій випускниця ліцею Марія Михальова розповідає про свій фізматівський досвід, не приховуючи подробиць. А ми, в свою чергу, не вирізаємо жодного слова, адже ви заслуговуєте знати правду!

Фізмат – це місце, де кожен може знайти для себе щось цікаве і особливе. Чому це так, розповість у дев’ятому випуску одинадцятикласник Кудря Денис.

УФМЛ-івська родина – це на все життя! У десятому епізоді  доєднатись до неї закликає Владислав Гераскевич, випускник 2016 року і спортсмен міжнародного рівня, який, до речі, нещодавно успішно отримав магістерський ступінь із фізики. Детальше

Владислав – скелетоніст, Майстер спорту України, двічі учасник олімпійської збірної України на Зимових Олімпійських Іграх (2018, 2022). Перший в історії України скелетоніст, який здобув олімпійську ліцензію і виступив на Олімпіаді (Пхьончан-2018). Один із засновників та президент благодійної організації “Благодійний Фонд Гераскевича”.

Фізмат – це, перш за все, особлива атмосфера Саме про це в одинадцятій серії  розмірковує учениця 9 класу Вероніка Ріксе Віляр.

Дванадцятий епізод містить відгук-інтерв’ю мабуть найактивнішого випускника ліцею останніх років – Василя Васильовича Бакая. Саме так – Василя Васильовича. Бо знають Детальше

і поважають його усі, хто зараз навчається чи працює у ліцеї, і не лише у ліцеї, а ще й на механіко-математичному факультеті, де хлопець наразі вчиться і займається громадською діяльністю, головуючи у студентському профбюро та будучи членом конференції студентів  факультету і членом студентської ради гуртожитку.
 

Фізмат – територія рівності! Таку думку у тринадцятій серії висловлює учениця 9 класу Катерина Мартинюк. І це дійсно так. Адже наші вчителі вважають, що кожен має право на власну думку, якщо вона аргументована.

Найголовніше – бути відповідальним перед собою! А така відповідальність, перш за все, полягає у тому, щоб обирати для себе найкращі варіанти подальшого розвитку у навчанні, роботі і загалом у житті, вважає Роман СеменкоДетальше

, герой чотирнадцятого епізода . Роман закінчив фізмат у 2012 році. Нині він – Data-аналітик у нью-йоркському офісі міжнародної компанії EPAM Systems, раніше працював бізнес-аналітиком у київському офісі цієї ж компанії. Освітній ступінь бакалавра з прикладної математики він отримав на факультеті кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, а магістра математики – в Університеті Північного Техасу, де займався вивченням впливу різних музичних жанрів на діяльність мозку та створенням моделі прийняття рішень для класифікації музичних кліпів.
 

В УФМЛ немає всяких дурнуватих правил. Володимир Процишин, із притаманним йому почуттям гумору, розповідає у п’ятнадцятому випуску про фізматівське життя-буття.

Фізмат загартовує сміливість та самостійність. Про ці та інші важливі навички розповідає цьогорічна випускниця Вікторія Матюшенко у шістнадцятій серії.

В УФМЛ круто бути ґрунтовним, успішним та досягати мрій. Дев’ятикласниця Марія Круковська ділиться у сімнадцятому епізоді  власними враженнями про те, як змінює фізмат сприйняття навколишнього світу та мотивацію до саморозвитку.

Завершальний, вісімнадцятий, випуск  познайомить вас не з учнем і не з випускником ліцею. Цього разу фізмат представлятиме учителька української мови і літератури Людмила Андрущенко, яка розповідає, яким УФМЛ та ліцеїсти стали за роки роботи для неї.

Власюк Наталія
Випуск 2011

Чи можу я назвати фізмат школою життя?
Крок із дитинства в юність тривав три роки за 400 км від дому.

Тут мене навчили не тільки фізики, математики, хімії та інформатики; не тільки здобувати максимальні бали в ЗНО, правильно формулювати питання та шукати на них вірні відповіді; а й 

 ставити перед собою цілі та завдання і знаходити спосіб, щоб їх досягти чи подолати.

Тут я, можливо, вперше, падала і піднімалася. Спершу результати не були пропорційними докладених зусиль. І, звичайно, не випадково. Доводилось докладати все більше. Працювати все більше, навчатися все більше, старатися все більше і більше. Ми прийшли сюди відмінниками, і раптом цей так званий «імідж» доводилося постійно доводити.

Тут я зрозуміла, як це — брати в руки своє життя. Нести відповідальність за нього самостійно. Проводити більшу частину часу не в колі сім`ї, а в колі інших, під кінець навчання — вже рідних — людей.

Власне, тут я і вчилась пізнавати інших. Тут я довіряла, закохувалася, мріяла. Тут знаходила друзів, а інколи — й втрачала.

Побувавши тут сьогодні, сидячи поруч із випускниками 1965 року, я зрозуміла, що все було недарма. Що люди, які були в свій час не просто викладачами, а й наставниками, авторитетом і друзями — були б такими і зараз. Повага до них безмежна.

Три роки — це маленьке життя.

Український фізико-математичний ліцей при КНУ ім. Т. Г. Шевченка — це велика школа маленького життя.

Слюсар Ірина
Випуск 2021

У 2021 з посмішкою, упевненістю в собі й своїх силах та темними колами під очима закінчила свій 4-річний шлях у ліцеї. На початку було надзвичайно важко, але це водночас спонукало постійно працювати над собою. У 8 класі особливо мені допомогла підтримка батьків та моїх викладачів з профільних предметів, які справді ставилися до мене

й однокласників, як до рідних дітей, звісно, трохи неслухняних і неорганізованих. Також можу зауважити, що гуртожиток, атмосфера в ліцеї в цілому загартовує, привчає до відповідальності, тому є гарною підготовкою до дорослого життя. Мені пощастило потрапити в гарний колектив, де пліч-о-пліч були здорова конкуренція та дружні стосунки. УФМЛ поселив у моєму серці палке кохання до математики та фізики. Наприклад, моя викладачка з математики постійно застосовувала різноманітні нові інструменти, інтерактивні методи навчання, що надихало на подальше ще більш поглиблене вивчення предмету. У результаті я успішно склала ЗНО та вступила саме туди, куди й хотіла)

Жовковська Валерія
Випуск 2013

Фізмат – це демоверсія дорослого життя. 

Абсолютно нове середовище з новими правилами, старими традиціями та поки що незнайомими людьми. Задача – знайти своє місце у цьому середовищі. З першого дня на допомогу приходять вихователі, викладачі та старші ліцеїсти. Вони

 змальовують перед тобою дерево можливостей з усіма їх перевагами та недоліками, але обирати шлях повинен ти сам. Тут ти навчаєшся самостійно приймати рішення та планувати всі аспекти свого життя: вбрання на сьогодні, розваги на вихідні, факультатив на семестр, спеціальність в університеті на наступні кілька років… Тут ти починаєш будувати свою особистість: знаходиш нові хобі, улюблену музику, найкращих друзів, або поринаєш глибше у старі захоплення. Тут ти розумієш як переживати перемоги й поразки: їх на шляху трапляється достатньо, як і людей, які тобі допомагають з ними впоратись.

А після закінчення, озираючись назад, ти лише відчуваєш безмежну вдячність вихователям і викладачам – за турботу, знання та мудрість, товаришам – за пройдений разом шлях, а ліцею – за унікальну можливість подорослішати, можливо, навіть не розуміючи того.

 

Бажаєте залишити свій відгук про ліцей? Тоді надсилайте на адресу: upmlsite@gmail.com. У темі листа вкажіть “Відгук про ліцей”, а в тексті листа інформацію про себе(рік випуску тощо). Відгуки приймаються як у відео, так і у текстовому форматі.

Коментарі закриті.