Вчимося допомогти собі та іншим у надзвичайних ситуаціях: тренінги з домедичної допомоги в УФМЛ!
В УФМЛ для юних ліцеїстів тривають тренінги з надання першої домедичної допомоги, які започатковані за ініціативи студентського медичного співтовариства нашого Університету.
Інструктори на тренінгах – студенти п’ятого курсу освітньої програми Медицина ННЦ «Інститут біології та медицини» КНУ імені Тараса Шевченка Дмитро ВЛАСЕНКО та Вікторія САМУСЄВА. Кожен тренінг містить три основні компоненти: теоретична частина, практична частина із демонстрацією засобів надання допомоги, методів і підходів, поведінки в різного рівня складності ситуаціях; а третя компонента тренінгу – відпрацювання сценаріїв надання домедичної допомоги.
На першому занятті, 27 квітня учні ліцею попрактикувалися в серцево-легенево-мозковій реанімації на домедичному етапі на фантомі та звичайно ж засвоїли послідовність дій, правила безпеки і комунікації з постраждалим та оточуючими.
28 квітня проведені теоретичні обговорення, умови адаптації правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, алгоритм дій кожного молодого українця у разі виникнення надзвичайної ситуації. Які рекомендації мають бути відомі кожному та як поводитися при різних можливих сценаріях розвитку критичної ситуації, які мінімальні засоби індивідуального захисту слід мати кожному? відповіді на них.
4 травня проведено наступний тренінг на якому фізматівці ознайомилися із принципом роботи і правилами безпечного застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятора. В цей день проведенню тренінгу не завадили еавіть повітряні тривоги, з усім необхідним обладнанням асі перемістилися в укриття та продовжили заплановане навчання.
Готовність до надзвичайних ситуацій і вміння коректно себе поводити у них та знання всіх необхідних деталей надання першої домедичної допомоги будуть успішно засвоєні! В умовах воєнного часу ці знання допоможуть зберегти і навіть врятувати життя кожному!
Будьмо ж наполегливі, впевнені у собі та у перемозі!
Дякуємо ЗСУ за можливість жити й навчатися!💛💙








Коментарі закриті.